Menu

Bieg dla 4 łap to wyjątkowa impreza sportowa łącząca miłośników aktywności i czworonogów, której pierwsza edycja, (choć wierzymy, że nie ostatnia) odbędzie się 24 września we Wrocławiu.  Przewodnią ideą jaka się kierujemy jest promocja adopcji bezdomnych psów.  W dalszej przyszłości zamierzamy rozwinąć imprezę w ogólnopolski cykl, co umożliwi nam finansowanie konkretnych celów na rzecz zwierząt.  Mamy nadzieję, że pomożecie nam ją rozkręcić.

ZAPISZ SIĘ

KIEDY: 24 września, START: 12:00

GDZIE: Wrocław, Park Grabiszyński

DYSTANS: ok. 5 km

biegamy dla 4 łap

ORGANIZATORZY

Nasz zespół do tej pory miał przyjemność organizować wiele imprez, także biegowych. Tym razem, nasze doświadczenie postanowiliśmy przekuć w pozytywną imprezę pod hasłem: BIEG DLA 4 ŁAP promując adopcje bezdomnych psiaków ze schronisk i z tzw. domów tymczasowych oraz dokładając swoją cegiełkę na ich leczenie. O naszych biegowych realizacjach przeczytasz na stronach: kobietawbiegu.pl oraz thecastlerun.pl.

PARTNER:   

logo

O bieżących działaniach organizacji przeczytasz na Facebook’u:  Na Pomoc Zwierzętom

oraz na stronie: Na Pomoc Zwierzętom

PAKIET STARTOWY:

= > koszulka techniczna z podobizną Atosa

koszulka

Uwaga biegusy! Jeszcze tylko do niedzieli 11.09. do godz. 22:00 można się zapisywać, aby otrzymać pełen pakiet startowy z atosową koszulką 🙂 Po tym terminie będziemy mieć już tylko dostępny pakiet bez koszulki.

= > medal w kształcie kości
=> chip do pomiaru czasu
= >nr startowy

OPŁATA STARTOWA:

I termin: 45 zł do dnia 10 sierpnia;

II termin: 50 zł do dnia 10 września;

III termin: 55 zł do dnia 24 września.

ZAPISZ SIĘ

HISTORIA ATOSA – CEL ZBIÓRKI

Pierwsza edycja biegu ma konkretny cel: STAWIAMY ATOSA NA 4 ŁAPY! Poza organizacyjne środki finansowe zostaną przekazane na endoprotezę stawu biodrowego dla Atosa, na konto fundacji Na Pomoc Zwierzętom. Koszt takiej operacji to 6 tysięcy zł, które mamy nadzieję wspólnie uda nam się zebrać.

Atos trafił do fundacji Na Pomoc Zwierzętom w marcu 2014r. z lecznicy gdzie dotychczasowi właściciele go porzucili chwile po tym, jak dowiedzieli się, że jest przewlekle chory. Mały, biedny, bardzo chory „pseudoowczarek”, którego jakiś „miłośnik” psów „wyhodował” na swoim podwórku, po czym sprzedał naiwnym ludziom.

maly atos

Atos był bardzo zarobaczony, glisty wychodziły z niego garściami. Zrobiły ogromne spustoszenie w jego małym ciałku. Piesek dostał zapalenia mięśni, stawów i kości. Przez kilka tygodni nie mógł chodzić. Ale nie poddał się. Nawet w tak silnej chorobie chciał się bawić, łapał nas pyskiem za ręce bo tylko tyle mógł zrobić, tak się z nami witał.

maly atos2

Czasami były dni lepsze, czasami gorsze. Po intensywnym odrobaczaniu, leczeniu i odpowiednim żywieniu Atos stanął na nogi. Jednak jego stawy nie rozwinęły się prawidłowo i Atos musiał przejść kilka operacji, które wbrew pozorom zniósł bardzo dobrze. Potrafił na drugi dzień po zabiegu biegać. Psiak ma ogromną wole życia! Do tej pory przeszedł operację stawu łokciowego i kolana, czeka go jeszcze najważniejsza operacja biodra. Bez tej poważnej i kosztownej operacji nigdy nie będzie sprawny, a w dalszym czasie wada będzie się pogłębiać sprawiając zwierzęciu ból i trudność w poruszaniu.

Atos w biegu! Nie wyobrażamy sobie inaczej! Dlatego z dedykacją dla tego czworonoga zapraszamy Cię wspólnie z fundacją Na pomoc zwierzętom do udziału w naszej imprezie!

ZAPISZ SIĘ

mapa-lapy

BIURO ZAWODÓW – ODBIÓR PAKIETÓW

23 września (piątek), g. 15.00 – 20.00
Sklep rowerowy Twomarksport, al. Gen. Józefa Hallera 180/2

24 września (sobota), g. 09:00 – 11:00 – miejsce startu i mety

(Park Grabiszyński, na wysokości pętli Oporów)
UWAGA: Odbieranie pakietu/ów za inną osobę bądź osoby jest możliwe pod warunkiem, że osoba odbierająca pakiet startowy w biurze zawodów przy weryfikacji zawodnika, poda imię i nazwisko oraz datę urodzenia osoby/osób za którą/e odbiera pakiet/y. Ponadto osoba odbierająca pakiet w imieniu innej osoby, musi okazać podpisane przez zawodnika za którego odbiera pakiet, do pobrania=>
UWAGA: Osoby poniżej 18 roku życia muszą posiadać przy odbiorze pakietów startowych podpisaną zgodę rodziców => DO POBRANIA ZGODA RODZICA

210_biuro-zawodow

WAŻNE PYTANIA i ODPOWIEDZI:

wazne

To już jutro! Kilka pytań i odpowiedzi:

1.O które jutro będzie czynne biuro zawodów?

W godz. 09:00 – 11:00 w miejscu startu i mety.

2.O której powinienem przyjść, jeśli odebrałem już pakiet startowy?

Zapraszamy na rozgrzewkę ok. godz. 11:45.

3.O której przewidziany jest koniec imprezy?

Ok. 13:30.

4.O której odbędzie się dekoracja zwycięzców?

Ok. 13:15

5.Czy można jeszcze jutro zakupić pakiet startowy?

Tak, w kwocie 55 zł. Pakiet nie zawiera koszulki.

6.Co znajdziesz w pakiecie startowym?

Na tą chwilę upominki oraz czip do pomiaru czasu.

7.Co ma ze sobą zabrać, jeśli w piątek odebrałem pakiet startowy?

  • chip do pomiaru czasu (zwrotny po biegu)
  • nr startowy
  • agrafki (agrafki będą także do pobrania w biurze zawodów)

8.Jak mam przymocować chip?

Przewiąż przez sznurówkę do butów. Po przekroczenie mety, zwróć do wskazanego kartony przy mecie lub do biura zawodów.

9.W którym miejscu odbywa się dokładnie start?

Kierunek Oporów, pętla tramwajowa przy ul. Grabiszyńskiej. Kieruj się za tzw. górkę do parku.

10.Gdzie w okolicy jest parking?

Przy pętli tramwajowej Oporów, przy ul. Grabiszyńskiej.

11.Czy będzie woda dla zawodników?

Tak, każdy otrzymuje po przekroczeniu linii mety wodę mineralną 0,5l

12.Czy będzie szatnia i depozyt?

Tak w formie namiotu z „opieką”. Cenne rzeczy sugerujemy na wszelki wypadek zostawić w domu.

13.Czy można przyjść i biec z psem?

Tak, z zachowaniem należytej kontroli bezpieczeństwa.

UWAGA, nie zapewniamy opieki nad dziećmi.

TRANSPARENTNOŚĆ ZBIÓRKI

Wszystkie środki pozaorganizacyjne, jakie uda nam się uzbierać zostaną przekazane na zakup endoprotezy i wykonanie operacji, której koszt to ok. 6 500 tys. zł.

KOSZTORYS IMPREZY: kwoty netto w przeliczeniu na 300 uczestników + wkład własny naszego zespołu:

  • pomiar czasu, 2 000 zł
  • zakupu koszulek – 10 zł x 300 osób = 3 000 zł;
  • zakupu medali – 1 500 zł;
  • reklamy płatnej na Facebook – 500 zł;
  • grafika i administracja www – 0 zł;
  • administracja FB – 0 zł;
  • obsługa biura zawodów i wynajem miejsca – 0 zł;
  • kwestie organizacyjne – 0 zł;
  • koszty nie przewidywalne (z doświadczenia wiem, że takie tez się pojawiają) – 500 zł
  • nagłośnienie – 500 zł;
  • podium – 100 zł
  • wynajem barierek i transport – 500 zł
  • organizacja nagród i współpraca z partnerami – 0 zł
  • koszty związane z prowizją płatności online – 0,10 zł / osoba = 300 zł
  • nr startowe i agrafki – 300 zł
  • obsługa medyczna – 300 zł
  • konferansjer – 0 zł

SUMA KOSZTÓW: ok. 9 000 zł netto (bez podatku VAT i dochodowego)

Przy założeniu, że udział weźmie ok. 300 osób (uśredniając kwotę wpisowego z I i II terminu do 47 zł/osoba) = 14,100 zł (bez podatku VAT i dochodowego) – 9 000 =
5 100 zł.

Podane wartości mogą ulec zmianie, niemniej wszystkie faktury zostaną upublicznione na stronach fundacji oraz 4 łap.

  TOP